Hopp ryttare = ingen dressyr ? :O

Asså, jag ka kollat på mååååååånga bloggar där det står att hoppryttare ALDIG rider dressyr ?!

Jag vill bara säga att det inte är sant , absolut inte.. Kanske vissa inte rider dressyr , med det betyder ju inte att alla inte gör det ?! Dressyr är grunden i all ridning, jag rider dressyr alla dagar i veckan vare sig om jag rider i skog och mark eller på ridbanan. När jag rider hemma och tränar så strävar jag efter att ha en smidig och följsam häst. Den ska vara lyhörd och lyssna på mina hjälper. När man kommer till en tävling så vill man ju ha en fin och lydig häst . Eller hur ?Bara en reflektion.......är det någon som håller med mig??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0