Hehehe

åååååå, har haft så otroligt roligt de senaste dagarna så jag har faktiskt glömmt att blogga! :O Sorrysorry :/


Men iaf så idag var det typ brännbolls tunering.. mitt lag förlorade båda martcherna .. MEN VI VAR IAF SNYGGAST! heheh.. Sedan så började det ju att hagla så då for vi till skolan och såg film, mysigt! Somnade 2 ggr på typ 30 min ?! Men då var det träning med kören så då gick man dit och gjorde det.

Men när det var slut så gick jag upp till stan och kolla på klänningar.. men mitt i allt när jag skulle gå hem så träffade jag Tilda och Ida, så då var jag med dom ett tag , finabrullor!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja ni var helt klart snyggast! Haha :D

2012-06-02 @ 12:02:10
URL: http://nhponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0