Igår = Galen

Dagen började med att jag Städade Hela övervåningen.. Kul , men sedan for jag till stan och var med alfons  :D Vi var på smörblomman , hihi.. Men mitt i det roligta började det regna .. Kul liv , jag har typ 5 killometer till stan . OCH JAG CYKLADE ! Men jag överlevde (Y)
Var hemma ett tag sedan och städade lite till , mamma kom och jag for till Ponni heztarna. Lorden var en damp-ponny idag.. Rammlde av 2 ggr.. Han har sina damp-dagar när han bara stuttsar, stegrar, och gör luft språng .. Men jag landade på fötter båda gångerna! 

Jag kanske ska berätta om hela uteritten.. Den började helt konstigt , corran och Yoghurt var med . Ýoghurt var typ galen , han bockade och stuttsade omkring som en gummiboll. När hon skulle börja galoppera på stack han och då ville ju lorden oxå springa fort fort, Men det fick han inte så han vart sur på mig för att jag inte lät han springa .. Men en gapande lillasysster frammför sig , och man satt på en tokig ponny , vad skulle jag göra? Jag tappade ena stigbygeln och sedan var den första avsittningen klar! Landade ju på fötter men det gick bra. Corran hade fått stopp på Yogge . Ok- allt ok.. men icke det icke! Precis när jag hade suttit upp så började han om.. Hände samma denna gång.. Ennu en avsittning. ponnina har sina dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0