Svar på frågestunden !

nu du!! ;D
 
vad är ditt bästa hästminne? <3
Svar :Det var nog på hemma tävlingarna , allt gick så bra och han var super fin HELA helgen ! 3 starter och 2 vinnster♥
 
vad är ditt värsta hästminne?
 Svar :När sunny drämmde mig i väggen.. HAHAH

hur länge har du ridit?
Svar :   i 9 år :D

vem var den första du red?
Svar : Lasse :D
 
vem va den första du tävla?
Svar : Miniklubb så var det Sunny. Men lokalt så var det Yoghurt :D

 hur många gånger har du ramlat av?
Svar :Hihi, jag har slutat räkna!

 vem var den första du ramla av?
Svar: VIGGE !

 om du va tvungen att flytta till en öde ö, vem skulle du då ta med dig?? en person!!
Svar : Alfons är en person jag ALLDRIG skulle kunna vara utan. Han är faktiskt min man♥

 om alla du kände hoppa ner för ett stup, skulle du också göra det då?
Svar : Nej , jag skulle leva för dom !

 om du träffa en ande och fick 3 önskningar, vad skulle du då önska dig?
Svar : Att alla i min familj är friska och lyckliga HELA livet !  Och att jag fick 100000000000000000000000000000000000000000000000000000 önskningar till ! ;D 

 vad skulle du göra om du viste att det var din sista dag på jorden?
Svar : Jag skulle göra nå som jag inte har vågot göra!

 vad har du för mål med Lorden inom dressyren detta år?
Svar : Lyssna på tränns bett. Han har blivit betydligt bätre!

 vad har du för mål med Lorden inom hoppningen iår?
Svar : Jag är nöjd me det jag har gjort med han , jag har inte några .

 Om du var tvungen att sluta rida vad är det sista du skulle göra på hästryggen?
Svar : Tänka på vad jag har gjort i sadeln och sedan hade jag gjort något som jag INTE hade gjort :D

 hur kom de sig att du börja rida?
Svar: Mamma och Morfar har alltid hållt på med hästar..Så jag har nog fått det från dom! 

om alla ryttare du kände skulle sluta rida, skulle du det också då?
Svar: Nej det tror jag inte :D

 om du fick välja 5 hästar/ponnysar du fick rida i hela sverige, vilka skulle de då va?
Svar: Lord thomas , Ibitza, Bellman, Winnie, Agassi :)

vilken är din favvofärg?
 Svar: Orange , rosa , marinblått, guld , silver.. Jag tycker om alla färger :)

 vilket är ditt favvoshampoo?
Svar: Oj , det vet jag faktiskt inte :0

 vilken är din favvomobil sort?
Svar: SONY ERICSSON!

 lax eller köttbullar?

 spenat eller brysselkål?

 shampoo eller balsam?

 långärmat eller kortärmat?

 dator eller tv?

 facebook eller bloggen?

 säng eller soffa?

 häst eller ponny?

 rida ut eller tävla?

 mocka eller fylla hö?

 sjunga eller dansa?

 tjej eller kille?

 jordgubbe eller hallon?

 brytet ben eller arm?

 svamp eller lök?

 godis eller läsk?

 chips eller popcorn?

 mus eller råtta?

 katt eller hund?

 natt eller dag?
 
Mange makers eller Wiliam spetz? (staving..?)

Vartifrån köpte du Lorden & Yoghurt? :D
Svar : Jag kommer inte ihåg :S

Hur gamla är Lorden och Yoghurt? :)
Svar: Lorden är 18 och yoghurt är 15 :) 

 Vilken är din favoritponny och häst på brk? :D (rshästarna)
Svar : BULLEN♥

varför är du bäst?
Svar : hihi, jag vet inte :D

 villken häst är bäst?:D
Svar : Lorden , Yoghurt , Rune :)

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!
 vem är du??
Svar : TJENNA! Jag är en flicka på 13 vårar , Amanda Carlsson var namnet. Jag är bosat i boden med mamma , pappa , syster, och en heeeel del djur :D 

Vilka hästar i boden hade du velat ha? :)
Svar: Ibitza är en häftig ponny!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0